JA HÄR KAN NI SKRIVA VAD NI FICK I JUL KLAPP.
Vad Fick Ni I Julklapp ?
Jag fick en min dirt bike. Så här ser den ut
http://www.mp-bikes.se/bse-821b-1.jpg
Fick ett Nintendo DS, Castlevania: Dawn Of Sororw, Godis, Datamus, Böcker, almenacka, väckarklocka, pengar och inge mer.
ett XBox 360 ( :P ), ett soft air gun, choklad, pengar och "Kameo: elements of darkness. (ägande spel)
Grymma hörlurar till datorn, skit grymma, Warcraft III Region chaos, kläder, 1000 kr, och mycket mer :)
Kläder(kalsonger,jo man tackar)från syrran,Nintendo DS(nu kommer jag vara på Nintendo DS forumet mer :P),200 kronor(gav allt till mamma,jag var skyldig henne just 200 <_<),nässesär(jag börjar bli vuxen :P),2 dvd:er(inte komedier :(),och två Bert-böcker(Ye!Mina favo-böcker :D)
Poker set, och pengar. Och diverse Badrums saker.
[fel staving]
[Det var som f*n, felstavning på felstavning -.-]
3 böcker, Nintendo DS, Tony hawks american sk8land(bra spel) kalsonger, Mycke godis, m.m
3800 kr, godis, pistvakt film, Deodorant :P, böcker, med mera.
Nått tips vad jag kan köpa för pengarna?
1300kr, Klocka med försäkring, kläder, och kalle anka pocket
John fogertys senaste skiva, CCR DVD, DBZ budokai II, minneskort GCN, MP3 spelare, m.m
PSP,1500 kr,kläder,böcker,eltandborste och ny mysig MORGONROCK!
psp, 3200:-, kläder, nytt högtalarsystem, 3 böcker, 3 filmer, en tablettask ^^, oså nått mer
Digitalbox(Med alla SVTs kanaler[förutom alla regionala] och 4an), 1300 kr, En One Piece bok, Fantomen 2005, sängklader, scartcentral~, TV-bord, lampor, glödlampor, 4 T-shirts, 2 par shorts, 2 par byxor, en tjocktröja(den var för liten, får nog byta imorgon), en Trisslott(nit) och 100kr på mitt kontantkort.
Massa pengar. Filmer och 2 böcker.
Typ 8 kg marsipan >_<..En massa kläder..3000 kr..
Ett blåsrör - Wäähä nu ska jag förgöra typ alla ;D
Och massa godis..synd att man är allergisk mot godis..attsen..jälva tomte ;(
jag fick 1gig minneskort till PSPn, GTA:Liberty City Stories, 2000 kr, 2 chokladaskar(av farmor och Mormor), Smällare(och en tändare), 2 deos, 2 duschkrämer, ny mus till datorn,några tröjor det var nog allt och det var en lyckad julafton!
Ush..Nu börjar man verkligen förstå att julen betyder mindre o mindre..Julstämning vad e det? Allt sånt slutar när man fyller typ 12 asså..
Ajja, 14 årig grabb önskar sig inte mycket..
2 dyra parfymer, 1 skitsnygg Puma tröjja, ett par asläcka Pumashorts, kalsonger, ett assnyggt halsband, morgonrock, choklad, Eminems nya CD -Curtain Calls (f*n va bra den e) och 1800 rikstaler. + att jag har kvar lite av mitt barnbidrag 700 spänn.
Så nån dag ska jag åka o köpa en j*vla massa musik o en ny bas..Har bara en 15tummare..Vill ha 2 :D
GBA spel, headset, kudde, kudde till, tröjja, Massor och åter Massor av Böcker
Fick inte så mycket dyrt och fint, men jag har egan pengar som jag köper för... :) (Är inget j*vla rikemansbarn, som de andra verkar vara...)
Fick 300 (trehundra) kronor, 2 spel (Vem där? och Sänka Skepp), tandborste och tandkräm. Godis, kläder, 2 böcker m.m.