Tyrion Skrivet 24 December 2005 Rapport Skrivet 24 December 2005 jag tänkte skapa ett gruppforum ganska snart med inriktning på något speciellt intresse, men för att det ska lyckas behöver jag några som har lust att vara med. (till moderatorer: om ni tycker denna tråd ska vara i ett annat forum så flytta den...lås den inte) Citera
unix Skrivet 25 December 2005 Rapport Skrivet 25 December 2005 jag tänkte skapa ett gruppforum ganska snart med inriktning på något speciellt intresse, men för att det ska lyckas behöver jag några som har lust att vara med. (till moderatorer: om ni tycker denna tråd ska vara i ett annat forum så flytta den...lås den inte) Sure.En PHOTOSHOP forum. Jag betalar gärna lite! Citera
Tyrion Skrivet 25 December 2005 Författare Rapport Skrivet 25 December 2005 bra ide, ett.......bild/media forum :D Citera
Simpsons Skrivet 31 December 2005 Rapport Skrivet 31 December 2005 vad kommer det kosta att få vara med? Citera
Skinnpytte Skrivet 31 December 2005 Rapport Skrivet 31 December 2005 Mm, photoshop forum skulle behövas. Jag är med bara om det är photoshop :D Eller om det kommer nåt annat roligt förslag om va ddet ska handla om. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.