Gäst GTA-PALLE** Skrivet 24 December 2005 Rapport Dela Skrivet 24 December 2005 (redigerat) Jaha,Nu Har jag sett uppföljaren till Oceans Eleven... Komiken sitter där, draget finns, de har bra skådespelare, men...jag tyckte mig sakna något då man gick ifrån biografen, inte alls samma känsla som med föregångaren......Ettan var bättre ur ett helperspektiv även om 2:an kändes ännu mer komisk. Denna gången var det inte direkt några jättefinurliga kap de gör utan ställer till de för sig och gör mer eller mindre usla försök till inbrott/rån...men det kanske är det som meningen? Tyckte i alla fall det inte fungerade tillräckligt ...men fortfarande är den klart underhållande och att jämnföra med ettan är kanske lite tufft eftersom den var så klockren ;) ! Redigerat 24 December 2005 av GTA-PALLE** Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 24 December 2005 Rapport Dela Skrivet 24 December 2005 (redigerat) Den går vell inte på bio nu <_< Redigerat 24 December 2005 av NisseN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 25 December 2005 Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 Jaha,Nu Har jag sett uppföljaren till Oceans Eleven... Komiken sitter där, draget finns, de har bra skådespelare, men...jag tyckte mig sakna något då man gick ifrån biografen, inte alls samma känsla som med föregångaren......Ettan var bättre ur ett helperspektiv även om 2:an kändes ännu mer komisk. Denna gången var det inte direkt några jättefinurliga kap de gör utan ställer till de för sig och gör mer eller mindre usla försök till inbrott/rån...men det kanske är det som meningen? Tyckte i alla fall det inte fungerade tillräckligt ...men fortfarande är den klart underhållande och att jämnföra med ettan är kanske lite tufft eftersom den var så klockren ;) ! Jag håller med inte alls till förväntingarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.