Hoppa till innehåll

Oceans Eleven

Gäst GTA-PALLE**

Rekommendera inlägg

Gäst GTA-PALLE**

Jaha,Nu Har jag sett uppföljaren till Oceans Eleven...

Komiken sitter där, draget finns, de har bra skådespelare, men...jag tyckte mig sakna något då man gick ifrån biografen, inte alls samma känsla som med föregångaren......Ettan var bättre ur ett helperspektiv även om 2:an kändes ännu mer komisk.

Denna gången var det inte direkt några jättefinurliga kap de gör utan ställer till de för sig och gör mer eller mindre usla försök till inbrott/rån...men det kanske är det som meningen? Tyckte i alla fall det inte fungerade tillräckligt ...men fortfarande är den klart underhållande och att jämnföra med ettan är kanske lite tufft eftersom den var så klockren ;) !

Redigerat av GTA-PALLE**
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jaha,Nu Har jag sett uppföljaren till Oceans Eleven...

Komiken sitter där, draget finns, de har bra skådespelare, men...jag tyckte mig sakna något då man gick ifrån biografen, inte alls samma känsla som med föregångaren......Ettan var bättre ur ett helperspektiv även om 2:an kändes ännu mer komisk.

Denna gången var det inte direkt några jättefinurliga kap de gör utan ställer till de för sig och gör mer eller mindre usla försök till inbrott/rån...men det kanske är det som meningen? Tyckte i alla fall det inte fungerade tillräckligt ...men fortfarande är den klart underhållande och att jämnföra med ettan är kanske lite tufft eftersom den var så klockren ;) !

Jag håller med inte alls till förväntingarna

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...