Gäst Muuu Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 vad är det som är så kul med smällare mikher att du spenderar på dom? dom är bara farliga och dyra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Jag får köpa vad jag vill. Men jag bryr mig inte om sånt. Ingen borde bry sig om gränser... inte för att vara elak mot dina päron, de är säkert jätte trevliga. Men föräldrar som låter sina ungar köpa vad de vill borde vakna omedelbart. Nu ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 (redigerat) mu1991: Meningen är ju att de ska vara farliga. Varje nyår drar vi ut och skjuter på massor av hus, lägger smällare i brevinkast/brevlådor. Skjuter mot människor på håll och lägger ut smällare för att skrämmas. Guggo: Det är ju bra att man får köpa vad man vill. Allt borde vara tillåtet. Redigerat 22 April 2006 av Xade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Allting borde vara tillåtet ? Så du påstår att knark, alkohol, ciggaretter och allt skit ska vara tillåtet för alla åldrar ? Hur tänker du ?:huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 (redigerat) Jaha, men det är väl samma sak...eftersom jag smällde både smällare och raketer. R-110: Vem är det som har sagt att det är förbjudet? Du sa ju just att det var förbjudet Redigerat 22 April 2006 av R-110 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 (redigerat) Jaha, men det är väl samma sak...eftersom jag smällde både smällare och raketer. R-110: Vem är det som har sagt att det är förbjudet? Va ?Vad är det du pratar om ? Att smällare är förbjudet, eller vadå ? Vill få det klart för mig innan vi kan debattera vidare. Redigerat 22 April 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Bara off topic hela tiden! lås tråden Bara off topic hela tiden! lås tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Allting borde vara tillåtet ? Så du påstår att knark, alkohol, ciggaretter och allt skit ska vara tillåtet för alla åldrar ? Hur tänker du ?:huh: Knark? Den som ändå kunde få tag i det... Barn kan oftast inte få tag i det. Alkohol: Ja, alla ska få tag i det. Cigaretter: Ja, alla ska få tag i det. Och det är inte skit... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 (redigerat) Varför är det inte skit ? På vilket sätt påverkar den kroppen på ett positivt sätt ? Allt sånt är skit ! Smällare ska inte vara tillåtet för barn under 18 år ! Vad kommer att förändras ifall smällare skulle bli tillåtet för alla åldrar, Xade ? Redigerat 26 April 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Smällare kan gott vara tillåtet för barn under 18, fast med en varning, ungefär "Okontrollerad användning av smällare kan leda till brännskador, eventuellt döden.".. och om man har lite vett i skallen så kan man ju tända av dom med en vuxen i närheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 bara en off-topic fråga, Varför står det inte P 345 eller något vid ditt namn ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Jag tänder alltid av när nån vuxen i närheten annars får jag bara tända smatterban och smatterbombed. Men det kanske borde finnas en "under 18 års smällare"..??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.