Coke2 Skrivet 25 December 2005 Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 God Jul!! Jag fick 550kr i julkapp (jag har mer om jag behöver lägga till) så jag har kollat runt på internet och hittat 2 bra spel 1. Gta - Liberty City Stories 2. Prince of percia: Revulotions (??) Vilket är bäst???Och roligast :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoxy Skrivet 25 December 2005 Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 Ja skulle nog köpa GTA för de verkar bättre spelkänsla och Grafik än Prince of Persia. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dynamit_91 Skrivet 25 December 2005 Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 Jag vill också ha båda :gitarr: Men om jag tvunget måste välja så tar jag GTA eftersom POP är en kopia av warrior within som jag spelat ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Merimi Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 POP klart! POP är skönare,gta är sämre! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 Lätt som en plätt: GTA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 28 December 2005 Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 jag har gta 2 st så att jag kan möta min lillebror. ps:gta är bättre en pop. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ps2_master Skrivet 28 December 2005 Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 ja, GTA äger ju POP lätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoxy Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 Inte för att GTA "äger" POP för POP ör också kul men gillar spelkänslan i GTA lite mer en POP bara därför är nog GTA bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 visste inte att pop revelutions eller va det hette va samma som warior within, så då är nog gta bättre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coke2 Skrivet 5 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Jag köpte i alla fall pop och det är det bästa spelet jag har kört sen Gta Vice city!!kom och det va ett tag sen!! Grymt spel och det är inte så himla klurigt som jag trodde men nu har jag tyvär fastnat men snart så klarar jag det också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cola Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 jag tycker att borde köpa gta roligare spel helt enkelt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Jag skulle vilja testa prince of persia först.. Men jag tycker GTA är skitkul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg