Amaeli Skrivet 25 December 2005 Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 ska köpa zelda kan ni betygsätta alla zelda åt mig både gc,gb,gba,nintendo 64. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
playstation_2 Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Om du ska köpa till N64 ska du köpa Zelda Occarina of time, det skulle jag ha köpt iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ps2_master Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 Om du ska köpa till N64 ska du köpa Zelda Occarina of time, det skulle jag ha köpt iaf. samma här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Babian Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 köp OoT det är bäst men akta dej för Four swords adventures (klara det på en dag) och minish cap (usch jag vill ha pengarna tillbaka) men om du har GC och vill ha OoT, MM, Zelda1& zelda2 kan du köpa zelda collectors edition (jag fick den i Club Nintendo) :lol: ZELDA RLZ :wub: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 (redigerat) Enligt mig: Bra spel: Ocarina of time (N64) Wind Waker (GC) Okej spel: Link's awekening (GB) Dåligt spel: Majora's mask (N64) Redigerat 10 Januari 2006 av kola king Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkNintendo Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 Om du ska köpa nått till Gc så tycker jag att du ska köpa Wind Waker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cola Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 jag har oracle of ages till gbc skit kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Super-pokemon Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 Kimgdom hearts Pokémon emerald Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg