rawand Skrivet 25 December 2005 Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 (redigerat) hjälp mig fonga latios. :cry: asså jag gjör för min kompis. :medieval: OSSÅ JAG ÄR TRÖT PÅ ATT VENTA MIN KOMPIS SHATAR. :angry: Redigerat 27 December 2005 av rawand Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klas-emil Skrivet 28 December 2005 Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 klara ligan titta på tv:n hemma ut och leta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klas-emil Skrivet 28 December 2005 Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 klara ligan titta på tv:n hemma ut och leta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rawand Skrivet 28 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessGuy Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 Han finns inte alltid på samma ställe för han flyger runt :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groudon Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 Han finns inte alltid på samma ställe för han flyger runt :angry: min brosa hade sökt honom han hittade honom nästan direkt jag har sökt han det är jobbigt men jag har inte hitta han än :( <_< :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rawand Skrivet 2 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 (redigerat) jag har inte heller hitta honom. :blink: Redigerat 2 Januari 2006 av rawand Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klas-emil Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 jag har bara hittat honom när jag har tränat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuskis96 Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 hjälp mig fonga latios. :cry: asså jag gjör för min kompis. :medieval: OSSÅ JAG ÄR TRÖT PÅ ATT VENTA MIN KOMPIS SHATAR. :angry: i sandstårmen flyg inte dit då flyger den iväg. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 (redigerat) jag mötte honom, men då krascha spelet(ruby) <_< Redigerat 8 Januari 2006 av flygon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rawand Skrivet 10 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 VAD SYND :( jag menar på ricktigt att det var synd men när jag klarade elt fyran så kollade jag på tv hemma sen sahon någonting man kunde trycka på blå eller röd jag track på bla efter några dagar mötte jag honnom då började min kompiss grinna så jag skickade minlatios åt sen skickade han den till backa så han hade den i sin pokemdex sen kollade jag och lettade sen fongade jag den åt han. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg