Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Gäst Tomatketchup
Skrivet

Hoppas att din kompis inte tjatar om den Latias(den röde) också. ;)

• Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

NEJ men han frågar alltid mig om groundoown och kyogre i telephonen och jag siger att jag har inte de om jag siger att jag har de så skulle han tvilnga mig att letta för jag vill inte att han ska få vetta han siger alltid att jag ska fråga sacker här på forumet jag svarar nej åt han då blir han sur jag har fongat sudowwodo rayqaza och latios åt han på emerald han gneller fortfarande om groundown och kyogre jag vill inte ersänna att jag har de för då kommer ahn att siga åt min mamma att jag inte berättar åt honom då kommer min mamma siga att jag måste berätta för min mamma och min mamma kenner hennes mamma de är besta kompisar och jag blir tvungen så nu vill jag inte ersenna att jag har de och när han kommer till mig så leger jag de i en box på dattan <_< så han är jobigare än en apa det är betrre att han en apa i husset en han. :cry:

Gäst Tomatketchup
Skrivet

Du kan säga åt honom som det är.Du har fixat honom massor och att han kan kolla på Internet själv.Han är skyldig dig rast.Så e det.Man kan inte tvinga andra att göra saker till dem.

När det gäller hans morsa så vet jag inte.men vi får se hur det går.

Skrivet (redigerat)

ok jag ska siga som det är men jag blir nog tvungen att fonga de ått han men jag kommer siga att ingen kan tvinga mig och att han kan bli medlem och fråga hur man fongar de. :evil: han har internet jag tenkte regristrera honom men han siger att jag är en datta nörd och att jag försöcker smita honom han kan ingenting om datta. :lol: ha-ha

Redigerat av rawand
Skrivet (redigerat)

AAA :lol:

F*anockså. :angry: Han lurade mig, han ringde och sa: har du de jag sa nej sen sa han men jag har de då sa jag jag har också de sen sa han men inte jag så jag sa åt han på ett set där ingen kan förstå jag bereta att det regnar i en stelle bredvid tvans gym ja hollde på att driva med han.

Redigerat av rawand
  • Skapa ny...