The-Black-Flame Skrivet 25 December 2005 Rapport Skrivet 25 December 2005 Det var ca: 4år sen jag tog den...så jag har glömt vart man får den...och inte i något av templena (behöver den för den 7:nde bossen) vart får man den nån stans? :( :bah: svara snabbt,snäll! min brorsa ska sitta :lol:
Chihuahua Skrivet 26 December 2005 Rapport Skrivet 26 December 2005 Dra ner lite på smileysarna, va? Okej. Tar detta direkt ur minnet, kan alltså förekomma vissa mindre fel. Du ska vara i Light World. Du vet var Lake Hylia ligger, va? Gå ner från Link's hus till sumpmarken, fortsätt ner och följ strandremsan åt höger längs med sjön, utan att hoppa i (lättast så). Efter en stund kommer du inte längre. Det finns en öppning i bergväggen som leder in till nåt rum med lite feer - där finns Good Bee också, ett bi som inte flyger iväg när man släppt ut det. (spring in i statyn i mitten av rummet så kommer den fram). Gå ut igen och bomba väggen till vänster om fegrottan så kommer du in i en annan isgrotta, gå vidare en bit så finns Ice Rod i en kista där.
The-Black-Flame Skrivet 26 December 2005 Författare Rapport Skrivet 26 December 2005 okej :) tack... ok...jag ska dera ner på smylisarna xD
Rekommendera inlägg