nilsfofan Skrivet 25 December 2005 Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 asså hur dödar man statyerna som skjuter i andra templet eller slottet :P desert nånting heter de, f*n ja kommer ingen stans när jag inte kan döda dom som skjuter ,dörana öppnar sig inte ju! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The-Black-Flame Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 (redigerat) menar du inte första...? Finns inga andra statyer... Menar du a link to the past? o.o eller är du i sand templet? XD läre veta lite detaljer!!! :lol: Redigerat 26 December 2005 av The-Black-Flame Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nilsfofan Skrivet 26 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 hehe ja men ja fixade de :D men nu vet jag inte hur man kommer ner från berget när man är i mörka världen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The-Black-Flame Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 okej, du fick ju en spegel av mannen du förde till hnas hem(grottan) Den ska du använda ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nilsfofan Skrivet 26 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 okej, du fick ju en spegel av mannen du förde till hnas hem(grottan) Den ska du använda ;) okey men jag vill vara kvar i mörka världen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The-Black-Flame Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 om du har klarat det 3:dje templet så ska du vara kvar i mörkavärlden och gå till första templet,samma ställe som det står i ljusavärlden.men du måste då ha tagit moon pearl i 3:dje templet som gör dig normal i den mörka världen då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 är du kanin eller link Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 Menar du dom där statyerna med ett öga som skjuter laserstrålar om dom ser dig? Dom går inte att döda, bara att springa ifrån som och se till att dom inte ser dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg