Neldemo Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Där när man har dödat några dinosaurier som står och äter från en annan dinosaurie, efter att man har räddat Carl (kameramannen) från en massa flygödlegrejs, och man ska hitta två handtag, jag undrar vart dom handtagen är (har hittat ett av dem)? //Von Neldemo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 (redigerat) I en grotta till vänster om porten ska det finnas en.. och en innan man kommer till dinosaurierna. Redigerat 26 December 2005 av Triforceh Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adio Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 vid dom där spindralrna som kryper runt i grottan precis innan man kommer ner till dinosurierna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 28 December 2005 Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 Snackar du om King Kong? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 28 December 2005 Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 Ja,han snackar om king kong! Han har ju skrivit King Kong som ämnes rubrik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 28 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 Snackar du om King Kong? Pucko, okej jag har hittat dom nu, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarKElitE Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 Bra att du hittade dem då. Tyvär han jag inte svara. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blazzars Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 tja jag hetter benjamin jag vet var dom är den första liger ju vid dom här insekterna vid ingången til det där stelet där dom där dinosarien fins den andra ska man ju ta när du har äldat brevid porten adda mig på msn om du vill ha fler tips :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarKElitE Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Adda mig också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burak127 Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Jag har varvat den skit lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarKElitE Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Spelet e tråkigt nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 25 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 asså vrf drar ni upp en sån här gammal tråd? jag skrev den 2005! har ju varvat det där spelet för hundra år den typ <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.