snubben Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Kan ni ge mej en del tips om hur man ska upgradera snabbt.Jag e lv 36(jag vet att det inte e bra)och jag vill veta hur ni upgraderar er strenth och defence snabbt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 träna mot motståndare som black knight och guards... och träna dom sakerna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 klara dragonslayer questen tror ja de va, och go sen till karamja, fiska fullt med fisk i din veska, och koka dem... go sedan till vulkanen som e lite lengre in po karamja, och go in i en serskild port, so kommer du till lesser demons... sloss mot dem, och du ovar defence asmkt, PLUS att du ovar fishing och cooking Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 28 December 2005 Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 @quaked_ess.du ska tänka på att han är bara lvl 36. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duckman Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Det beror på om du är member eller F2p. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 Gör quests.. Det tjänade jag skit mycket på :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 Mm..quest tjänar man på,men ifall man inte gör quests just nu,och är ganska låg lvl kan man alltid kriga med guards (om du är tillräcklig stark),deadly red spiders,white knights(Man får ganska mycket Gp från dem..). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DoggiePie Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 Jao, du kan ju träna på dvärgar eller skorpioner (gruvorna) gjorde jag tills lvl 40 skulle jag tro, sen gick jag vidare till hobgoblins, droppar bra saker som limpwurtroots, många f2p spelare köper det b.la. :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 träna på hill giants Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 @quaked_ess.du ska tänka på att han är bara lvl 36. ;) desto battre?! han tranar upp sig po cooking och fishing mkt mer do Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 hur gick det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg