Fusion Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Tycker du att Laila Freivalds och Göran Persson borde avgå? De partier som är emot Socialdemokraterna och dess allierade försöker utnyttja detta för deras egen fördel,men vad tycker du? Gjorde Utrikesminister och Statsministern ett fel som leder till ett statligt "katastrof"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Varför tjata om det nu ett år efter? Så j*vla onödigt. Blicka framåt inte bakåt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 26 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Hmm..det här om Göran Persson och Laila Freivalds är ganska ny..så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 om jag fick välja en skulle göran perrson avgå han e cp och tar inte reda på det som händer i svergie tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 om jag fick välja en skulle göran perrson avgå han e cp och tar inte reda på det som händer i svergie tycker jag Om jag fick velja sa skulle Person sluta och Sverige skulle bli Moderatorer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 Laila borde avgå, om jag inte kommer ihåg fel så hade hon ett förtroende uppdrag i riksdagen för några år sedan men hon vart kickad för att hon fiflade med olagliga värksamheter, typ sålde lägenheter svart, och vem fans ide var det att anställa henne igen? hon borde avgå självmant, hon är ju typ hatad av hela sverige befolkning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 27 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 (redigerat) Tror att det var Aftonbladet som frågade folk om Laila Freivalds och hon fick botten betyg och ingen har fått ett sådant betyg i riksdagen i hela 10 år. Och göran Persson fick knappt godkännt. Redigerat 27 December 2005 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 Laila borde avgå pga detta med tsunamin. Persson skötte det hyfsat bra tycker jag. Men han borde avgå för att han är socialdemokrat. Låt riktiga politiker sköta sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 27 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 Menar du att Socialdemokraterna inte är riktiga politiker..? Gissar på att du syftar på moddarna som ska komma in i riksdan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 socialdemokraterna är ju smyg modar, dom kan ju inte hålla sig till sin ism Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 Skulle moderaterna sköta det bättre? knappast, lika dåligt skulle jag tro, så egoistiska dom är... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 27 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 På vilket sätt är dem egoistiska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.