MAHAVANNA Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 Vet inte vilken bana det är, men körde bil längs stranden. har fastnat på en dörr inne i grottan. hittar inte någon nyckel eller nått som öppnar dörren....någon som vet??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 Kör vidare runt omkring på stranden tills du kommer till en vält warthog där det ligger några dödaa marines. uppåt in mot ön ska du där. Fortsätt tills du kommer ut till en öppen plats där det finns två sköldar och två Hunters ta dig vidare genom en skog till och du kommer till någon metall balkong, ramla inte ner utan fortsätt inått ner till det stället där hologramet som öppnar dörren finns Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kajan!! Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 på samma bana(silent hilopagaty eller vad den heter)öbanan kallar jag den.är det någon som vet om man kan köra eller gå upp till toppen av ön.snälla berätta hur.tack på förhand. :D :D 8) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Är du på det stället jag tror så är det alldeles för trångt att köra. Banan heter Silent Cartographer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kajan!! Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 men kan man gå upp på toppen då och hur i såfall :new_squarecycle: :new_rainbow: :new_rotcol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 JAg har några filmer på datan när de är där uppe men jag har inte en aning om hur man kommer dit. Kanske det funkar om man kör två och den ena sätter sig i Warthogen och den andra spränger upp honom med raketgeväret och granaterna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rowantree Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Du ska in i en skog till en bas och trycka på en knapp och sen sticka dit 8) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Varför svara du samma svar som jag? för att tjäna poäng eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rowantree Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Såg inte det förässten har ja inte xbox ja klarade det på pc med full details utan lag mycket bättre än en värktygslåda. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Jag kan klara banan om jag spelar den men inte förklara ska försöka: För att komma upp till toppen ska du åka inåt mot ön på en uppfartsbacke genom nårra träd sen fortsätter du ba typ :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kajan!! Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 vad ska man göra på"them library" .tacksam för svar :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 Följa efter den där blå killen The monitor 343 guilty spark och döda flood infekterade Mariner och eliter. Ibland kör han iväg och det är oftast för att det är en dörr som måste öppnas vänta på honom då tills han kommer tillbaka. Har du tråkigt kan dö alltid döda några floodkillar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg