Svinto86 Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 [email protected]Sedan jag ominstallerade sims 2 så har min tavla försvunnit (och även lappen med adressen på där jag hittade denna tavla.) Tavlan gör så att man blir vän med alla i ens kvarter. Den föreställer en tjej som står framför en taxi. Snälla hjälp mig att hitta denna tavla igen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 ?? ...ha?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svinto86 Skrivet 31 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 Men är det ingen som vet något om denna tavla.....???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gamergirl Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 Istället för tavlan så kan du anväda BoolProp om du vet vad det är. Klicka på brevlådan och välj "Make me know everyone". Sedan klickar du på den igen och väljer "Make friends for me". Men jag måste säga ett varningens ord; de kommer att ringa dig hela tiden och undra vad som hänt! /GamerGirl Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svinto86 Skrivet 2 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 Åhh! Ja jag vet vad det är. Tack så mycket! Det löser mitt problem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg