Salzalada Skrivet 26 December 2005 Rapport Skrivet 26 December 2005 Finns det MSN till mobilen? Asså, en helt vanlig mobil? Så att man wappar in på typ MSN och kan skriva med alla kontakter? Jag har en Sony Ericsson T610, funkar det med den? Citera
Gäst Mega93 Skrivet 26 December 2005 Rapport Skrivet 26 December 2005 (redigerat) Jupp, ska skaffa en länk... [EDIT] Här är länken: http://www.funrungames.com/emsn.php Redigerat 26 December 2005 av Omega99 Citera
neVah Skrivet 26 December 2005 Rapport Skrivet 26 December 2005 funkar de med en z600 med?? ja har haft non msn i mobben, men de har alltid kostat pengar for o skicka o ta emot meddelanden... anledningen till att ja inte kan anvenda vissa bokstever e for att jag e i holland, och dem har inte de boksteverna po sina tangentbord... ni merker nog vilka Citera
Gäst KNUTTE Skrivet 26 December 2005 Rapport Skrivet 26 December 2005 jag har msn till sony ericsson k500i men är aldrig inloggad så j*vla dyrt. Citera
Gäst Mega93 Skrivet 26 December 2005 Rapport Skrivet 26 December 2005 Emsn kostar inte, däremot tar din "wap provider" vissa summor, oftast typ 50 öre när du kopplar upp dig och sedan nån summa per minut eller per klick. På emsn blir det inte dyrt alls, mycket billigare än att sms:a iallafall. Och den funkar på nästan alla mobiler med MIDP1 och wap. Citera
Salzalada Skrivet 26 December 2005 Författare Rapport Skrivet 26 December 2005 Omega, nu har jag laddat ner filen, men hur får man in den i mobilen? Citera
Gäst Mega93 Skrivet 26 December 2005 Rapport Skrivet 26 December 2005 Du kan ju alltid köpa en usb kabel till mobilen, eller så kan du ladda upp filen på en wap hosting te.x Mobstorage.com, man behöver inte bli medlem eller så utan man bara laddar upp en fil så får man en wap adress som man knappar in i mobilen och sen skriver man in filkoden och sen laddar man hem den. Citera
Salzalada Skrivet 26 December 2005 Författare Rapport Skrivet 26 December 2005 Såg en WAP-adress på deras sida, så jag ladda ner den. Ska prova det n! Takc så djävulskt mycket, Omega! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.