Darkchan Skrivet 26 December 2005 Rapport Skrivet 26 December 2005 Jag skulle behöva hjälp! När man ska bygga sängar utav sten så måste man sammla tre stenar, sedan så ska man gå in i grottan och gå bort i hörnet och bygga. Men jag förstår inte hur jag ska bygga den, det kommer massor utav konstiga skyltar och jag försöker trycka på dem, men det går inte och så helt plötsligt så har jag misslyckats. Vad ska jag göra? :(
Flagg Skrivet 27 December 2005 Rapport Skrivet 27 December 2005 Har du också Lost in Blue? Åhh vad glad jag blir!!! Det ätr inte bara jag som har det. :D Förresten vet du hur man tillverkar ett spjut?
Flagg Skrivet 27 December 2005 Rapport Skrivet 27 December 2005 Har du också Lost in Blue? Åhh vad glad jag blir!!! Det ätr inte bara jag som har det. :D Förresten vet du hur man tillverkar ett spjut?
Darkchan Skrivet 27 December 2005 Författare Rapport Skrivet 27 December 2005 Ja, först slipar du en sten och sedan sätter du ihop den slipade stenen med en pinne som heter "stick". Jag trode nästan att jag var ensam om spelet :) Fast jag kan inte bygga sängen jag förstår inte :(
Rekommendera inlägg