stickan Skrivet 8 Januari 2006 Författare Rapport Skrivet 8 Januari 2006 hej! jag har fått lite problem igen:D nu är jag på banan deathstar, man ska förstöra en shuttle, men jag har haft stora problem, hur ska man göra där? och vilka vapen ska man ha när man ska ha sönder den? m v h johan Citera
stickan Skrivet 9 Januari 2006 Författare Rapport Skrivet 9 Januari 2006 KLARAT BANAN NU :D jo jag har en liten fråga till. jag är på banan då man ska fånga prinsessa leia! vart är hon igentligen? ser man hon på kartan!? jag letar och letar men hittar hon inte, sen är man död... Citera
Gäst Nice-Mupp Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Skrivet 17 Februari 2006 en annan fråga hur blir man buddy med någon :blink: vet någon hur man kan bli buddy med någon, vet någon maila mig och säg vad ni heter så jag kan bli med er KLARAT BANAN NU :D jo jag har en liten fråga till. jag är på banan då man ska fånga prinsessa leia! vart är hon igentligen? ser man hon på kartan!? jag letar och letar men hittar hon inte, sen är man död... ta ett fordon och åk runt Citera
Gäst Mîhker Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Skrivet 17 Februari 2006 på ps2 finns det inga uppdrag! :o Citera
SlimShady Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Skrivet 17 Februari 2006 Jo, det finns det visst. Leia står i en koridor vid norra "kolonin". Citera
Gäst Nice-Mupp Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Skrivet 18 Februari 2006 (redigerat) en annan fråga hur blir man buddy med någon :blink: vet någon hur man kan bli buddy med någon, vet någon maila mig och säg vad ni heter så jag kan bli med er kunde någon svara på detta!!! Redigerat 22 Februari 2006 av Nice-bajs Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.