allest4 Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 :D shuuee kan ni säja vilket spel ni tycker att jag ska köpa :P :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 Beror på vad du gillar och vad du redan har för spel. GTA San Andreas är ett helt okej spel med grymt roliga uppdrag man kan uppfylla och sedan kanske du överdrivet bli ett muskelberg påvägen till att bli San Andreas värsta Gäng Ledare genom tiderna ;) Annars finns det ju Battlefront 2, Killzone, King Kong och mycket mer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maxd Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 <marquee>jag tycker (om du Är nybörgare så rekomenderar jag sly 3. om du klarar det så klarar du nästan alla spel, jag har testat.!</marquee>gå till thehawks hemsida (under konstruktion)! :D shuuee kan ni säja vilket spel ni tycker att jag ska köpa :P :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maxd Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 jag rekomenderar sly 3. om du klarar ut spelet, så kan du nästan klara ut alla spelthehawks sida (under konsruktion)!?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeoX* Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 Prince of persia triliogin. Helt klart. Jätte bra spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 köp tony hawk american weastland jag skulle gjort det :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OsCaR700 Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 :kung: ratchet gladiator :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Tony Hawks American Wasteland jätte bra spel tycker jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 Dark chronicle Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winnder Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 Monster Hunter Helt klart om du har online... Sen så är resident evil spelen bra :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg