Ytterman Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 Resultaten kommer snart, jag har bara råkat tappa bort papperet som jag skrev upp allt på och jag kan inte hitta det :) Men jag hittar det snart.. Ha lite tålamod bara :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 heja heja, hitta lappen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 Men så du inte att du skulle göra en omröstning om det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 men alla har ju redan typ "röstat" på vilka låtar dom tycker om, så nån omröstning tror itte ja på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 hoppas att han hittar lappen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 skickade ett pm om en låt han bara måste ha med!!! bara den kommer med.. f*n om det blir för sent!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 your way too slow, bro´... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 kommer du ta me alla låtar folk röstade på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 Jag tror att han bara ta med de som fick mest röster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 då kommer väl inte den låten som ja röstade på med :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 Vilken låt tog du då??? Någon gammal éller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 ja röstade på evanescence-everybody's fool.o de va nog bara jag som röstade på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.