NeoX* Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 När man är på klompa för första gången, så står det att man ska upp till hans ögon nivå när man gör det och ska hoppa på honom, så hugger prinsen honom 1 gång i armen, sen så tar han tag i en och kastar iväg mig. Hur ska jag göra för att klara han?? HJÄLP PLZ?! :bah: ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nitte02 Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 (redigerat) :visslar: Hej jag hade samma problem men så löste det sig håll in fyrkanten och r1 hela tiden efter du har kommet upp på armen och slå till armen då springer prinsen upp på huvudet på honom slå till igen då blir han blind på ena ögat sedan får du gå den andra uppgången då hoppar han på honom och slår till det andra ögat då blir han blind sedan slår du undan benen på honom så att han blir liggande på knä sedan slår du ned honom hoppas du förstår det lycka till Gott Nytt År Redigerat 31 December 2005 av nitte02 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SPEL NISSEN EMILITO Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 tack du e shycst du e :cool: att du kan sånt :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg