Hoppa till innehåll

Hur?

Gäst Zelda240

Rekommendera inlägg

Hur fångar man Celebi, Moltres, Zaptos och Articuno??? :(  :(  :(

Man kan inte få celebi.

Moltres får man på One island på MT. Ember(Berget längst upp)

Articuno får man på minns inte vad det heter men man kommer dit om man surfar höger från cannibar island.

Och Zapdos får man om man flyar till pokecentret vid rock tunnel och surfar vid vattnet neråt. Då kommer du till power plant där du fångar Zapdos.

P.S Dett gäller bara til Fr Lg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst bra_fusk

Okej nu har jag klarat av norman och team magmas hidout men var e groudon???

Det finns en grotta i sootopolis city och det är den du ska in i för där hittar du groudon om du har ruby och kyogre om du har sapphire :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Efter att du har klarat tim magamas hidowt så ska du åka till slaterport city förlåt

för att jag av bryter men köp ungefär 3 max repel och tre super repel du kommer behöva det! och gå till båt husset där kommer några vara med kamera och sånt

du ska prata med profesorn sen kommer timm aqua någonting sånt sen ska du till lilicov city och gå till tem aquas hidowt leta noga där för där kan du hitta en master ball när du har hittat det ska du fortsäta när du har kommeit till de komer

du mötta en team aqua gunt sen komer deras chef att fly då ska du gå ut sen ska

du surfa tills du ser en div stellädiva inte där leta lite mer ner åt höger då komer

du komma in i en grotta klar den andvänd max repel sen ska du surfa till sotopolis city för att komma in dit så ska du diva bredvid en bärg eller vad det är sen ska du gå in i en grotta i vattnet när du har gjort det ska du diva upp då kommer du

se kyogre och groundon bråka nuska du gå åt venster då ser dusteven du kommer följa han tills du kommer in i ett gråtta. så nufar du klara mig sjelv. jag

skulle haft skrivit mer men jag har inte kommit lengre. men för säker hets skull köpp många olika bollar framför allt ltra ball för kanshe du kommer mötta groundon och kyogre i närhetten!! :D :)

jag är inte så bra på att förklara men hoppas du blir nöjd!! :gitarr: :student:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kan förklara vad du ska göra efter det som Rawand har skrivit. När du har kommit in i Cave Of Origin ska du prata med Wallace. Han säger att han känner till en Pokémon som heter Rayquaza. Han frågar dig om Rayquaza finns i Mt.Pyre, Cave Of Origin eller Sky Pillar. Svara Sky Pillar. Åk till Route 131, åk in i en liten öppning uppe, in i grottan, ut från andra sidan, så finns Wallace därute. Prata med honom, och sen går han. Gå in i höghuset och gå hela vägen rakt upp (Du behöver ingen Mach Bike). När du kommer till taket finns Rayquaza där. Gå till honom, men innan du hinner prata med honom, flyger han iväg. Åk till Sootopolis City, så ser du en film där Rayquaza kommer och stör Groudon och Kyogres slagsmål. Sen flyr alla tre. Nu går du till gymmet. Prata med både Archie och Maxie så går de. Nu kan du gå in i gymmet!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...