Overraild Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 Jag bara hjälpte dig lite med att skriva färdigt allting, så det var väl inget. Men tack ändå! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sas Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 det går vell inte att få cb på emerlgd!eller tenker jag på ruby Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Nej, det går inte att fånga Celabi på något spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rawand Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 :visslar: JO på silver guld och crystal tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Jo, men det är Game Boy Advance vi snackar om här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 (redigerat) Nej, det går inte att fånga Celabi på något spel. jo på japanska crystal! och man kan få celebi att följa med ens "team" på mysterious dungeon! Redigerat 7 Januari 2006 av flygon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Men vi snackar ju Game Boy Advance här! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 men mysterious dungeon är till gba/ds! så det så (MOOO HAHAHA! jag älskar att ha rätt!!!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 Man kan få Celebi på alla spel med hjälp av Action Replay. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 men mysterious dungeon är till gba/ds! så det så (MOOO HAHAHA! jag älskar att ha rätt!!!) Jag menade det du skrev om japanska Crystal. Det är väl inte till GBA. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 Nej, det är ju till GBC. Men är det någon här som vet när Mysterious Dungeon släpps? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Nej,inte i Sverige.Men det släpptes i Japan den 17 november 2005. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg