Flagg Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 Jag har Guild Wars. Är det någon mer än mig som har det? Isådana fal skriv upp era namn så kan vi träffas "in game". :gitarr: :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 Jag har det och heter Dezen the knight.. Fast jag kna inte spela det längre =( Datorn med internet kan inte ha spel längre :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 28 December 2005 Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 Har det. Men det var ett tag sen jag spelade så jag kommer inte ihåg mitt namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeogetZ Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 Har det. Men det var ett tag sen jag spelade så jag kommer inte ihåg mitt namn. Hehe smart! Ja heter Dark Leogetz, ganska surt att man måste ha minst 2 ord i sitt namn! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 Jag heter "Mateus Pivo". Är i lvl 20 och är ett uppdrag ifrån att klara spelet. Sitter och längtar tills den nya uppdateringen kommer, det ska komma nya yrken och uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 jag har redan skapat en tråd om det här <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.