allest4 Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 (redigerat) :unsure: kan nån hjälpa mig hur jag kan kör online???? jag har den lilla ps2 ;) tack för den som svarar :D :rambo: Redigerat 28 December 2005 av allest4 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adve Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 Snälla nån...sätt in din närverkskabel i ps2 och spela på online..svårare är det inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
allest4 Skrivet 29 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 Snälla nån...sätt in din närverkskabel i ps2 och spela på online..svårare är det inte. :( men det går inte nån cd ska man väl ha elr?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragon_World Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 jo det är sant du måste ha "Central Station" tror du får köpa adapter så får du med den cden jag har det stora + det lilla så att jag köpte adaptern och tog till stora och registrerade ett av ps2orna så att du lär ha den där skivan men du behöver nog inte den om du ska spela bf2 mc online för där skapar man ny account så... Vilket spel ska du spela? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
allest4 Skrivet 1 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 jo det är sant du måste ha "Central Station" tror du får köpa adapter så får du med den cden jag har det stora + det lilla så att jag köpte adaptern och tog till stora och registrerade ett av ps2orna så att du lär ha den där skivan men du behöver nog inte den om du ska spela bf2 mc online för där skapar man ny account så... Vilket spel ska du spela? jag ska spela battlefield 2 modern combat asså jag skriver min id o sånt men sen när jag ska logga in men då går det inte den hittar inte min internet då :o :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg