Burken Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 Nyss blivit ägare av ett DS med Super Mario kart spelet och så snackar alla om spela på internet. Men jag får ingen ansluting. Om ni kan hjälpa mig så förklara tydligt och Steg för steg. Tack i förhand. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dact3s Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 Nyss blivit ägare av ett DS med Super Mario kart spelet och så snackar alla om spela på internet. Men jag får ingen ansluting. Om ni kan hjälpa mig så förklara tydligt och Steg för steg. Tack i förhand. Wi-Fi är en sak som via trådlöst nätverk kopplar upp sig till internet så du kan spela med andra... du behöver alltså ha ett trådlöst nätverk i närheten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xylo Skrivet 28 December 2005 Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 Nyss blivit ägare av ett DS med Super Mario kart spelet och så snackar alla om spela på internet. Men jag får ingen ansluting. Om ni kan hjälpa mig så förklara tydligt och Steg för steg. Tack i förhand. japp och om du inte har ett trådlöst nätverk kann köpa wifi usb connector för ca 500 spännn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 28 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 Då får det vara. För 500kr köper jag hellre ett nytt spel, eller bara drar hem te min kompis som har trådlöst nätverk. Nu kan någon låsa tråden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KNUTTE Skrivet 28 December 2005 Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 vi har ett trådlöst nätverk. vad ska man göra när man har det då? sitter vid en datar som har det nu. men är det alså bara och sätta sig vid närhetan av datorn alså? så kan man spela? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duckman Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Jag får heller ingen anslutning.. Men jag tänker då inte heller köpa en sak för 500:- Jag tycker man borde få med den när man köper Mario kart ds. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mulle94 Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Jag får heller ingen anslutning.. Men jag tänker då inte heller köpa en sak för 500:- Jag tycker man borde få med den när man köper Mario kart ds. man måste ha en raouter/ds conector och bredband Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KNUTTE Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 vi har bredband funkar det då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg