DanielJohansson Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 Har spelat NFS Most Wanted en tid och har ett liten fråga. När man vinner över en av de femton personer man ska slå får man välja två brickor/kort som det döljer sig saker bakom. Jag fick ett bromssystem en gång men märker ingen skillnad på bilens presanda. Måste man installera delarna på något sätt ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adve Skrivet 28 December 2005 Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 Joo när man har klarat en Blacklist medlem så får du 2 stycken marker av dem, bäst är att ta de som är frågetecken på, när man tar en med frågetecken så kan du få ägarbeviset till rivalen du just klarat eller så får du 20 000 cash, annars så kan du få en marker där du slipper ut ur fängelset, när du får det 4e marken (kommer inte ihåg vad den heter) men när du får den så kan du gå till ditt tillhåll tryck på välj bil och sedan trycker du på fyrkant då frågar den om du vill lägga till en beslags ''anmälning''.Det hjälper dig att spara bilen en ggn mer när du har blivit arresterad. jag är inte 100 % på alla marken än för jag har bara klarat halva spelet hittils. joo, du frågade om bromsuppgraderingen, när du åker till en verkstad så väljer du prestandauppgraderingar och sedan får du det nyaste upplåsta bråmspacketet gratis. Bästa markern du kan få är ägarbeviset. eller pengar ;). Jag återkommer om du inte har fått svaret på din fråga. Adve//I'm not hiding from you, i'm playing with you. Älskar spelet! :wub: :wub: Å ja äger spelar da o natt! :gitarr: :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 Verkstan - O sido[något] -Välj - Välj- Köp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg