Hoppa till innehåll

Prince Of Persia:the Two Thornes

myssen

Rekommendera inlägg

Du har klarat klompa va?? den första bossen man möter i coloseumet?? isåfall hur gör man för att ta liv av han, det står att man ska till hans ögonnivå och det är jag sen trycker jag på trekant när det blir vitt och fyrkant närdet blir svartvitt så att han hugger honom 1 gång i armen. Sen så tar han tag i mig o kastar bort mig. Hur gör jag för att döda honom?? svara SNÄLLA! <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du har klarat klompa va?? den första bossen man möter i coloseumet?? isåfall hur gör man för att ta liv av han, det står att man ska till hans ögonnivå och det är jag sen trycker jag på trekant när det blir vitt och fyrkant närdet blir svartvitt så att han hugger honom 1 gång i armen. Sen så tar han tag i mig o kastar bort mig. Hur gör jag för att döda honom?? svara SNÄLLA! <_<

när du har petat ut ögonen så är han blind...då slår du honom tills han ramlar och sätter daggern i huvet på han!och föresten jag har klarat spelet nu :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hej!på prince of persia T2T så har jag klarat mig till andra häst "racet"jag har klarat det...då kommer man till två röda bossar.HUR f*n SKADAR MAN DOM?!?!  <_<

:(

Hej jag vet inte det just nu för jag har bara kommit till bossen 2 med tjejen kan du hjälpa mig med detta blir galen annars? tacksam för svar
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej vad bra att har klarat spelet kan du hjälpa mig med den andra bossen tjejen har blivet dark prins och jagar henne tills hon har bara ett liv när fyrkanten kommer fram så slår jag till men sedan skarkar hon då ligger jag illa till och dör får börja om hela tiden minst 40 ggr har ja hållet på med henne har du något tips tacksan för svar Gott Nytt År
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

för att klara de två bossarna ''sword and axe'' som dom heter ska du anfalla sword sen kommer en slowmotion film där axe hugger ovanifrån då ska du rulla/hoppa undan sen fastnar han med yxani marken och då kan du anfalla men sword kommer anfalla dig skit mycke sen gör du så tills en speedkill gör den och sen gör du samma sak igen och efter andra speedkillen e dom döda :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 månader senare...
  • 4 veckor senare...
Gäst dragonius

ni kan fråga mig ni kan få mitt MSN så svarar ja där på era frågor (har klarat spelen 40 gr irad) :kung: :medieval:

mitt MSN är: [email protected]

Redigerat av dragonius
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...