Xade Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 nej, det har vi inte gjort :( kan nån beskriva vart jag ska skicka och så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst NightShade Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 jag bästälde ett spel via internet en gång jag fick det efter fem dagar! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 ja beställde mitt collectors efter typ 1 månad....ja fick de idag;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 dem där club nintendo är slöa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 ja beställde mitt collectors efter typ 1 månad....ja fick de idag;) Samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 MEN SKA MAN SKICKA PENGAR FÖRST ELLER; HUR ????? MED VAD??? TILL???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 Man ska väl skicka till någonting inom Club Nintendo, Skulle jag tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 ok men hur gör man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.