Hoppa till innehåll

Playstation 3!


bladefinor

Rekommendera inlägg

Gäst DonKeN

5000- 8000 skulle jag tro det kommer bli den dyraste spel maskinen någonsin i alla fall

 

Lolz, den kostade 5000 kr när den kom ut. Ps3 fick rykten om att den skulle kosta 8000kr, fast Sony sänkte priset för dem hade fått mycket kritik så dem har lovat att sänka den till 3500-5000kr klassen, dessutom så har Ps3 så dyra grejer i apparaten så det blir dyrt med den. Redigerat av Puck0
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vi får bara vänta och se,men jag jag tror att den kommer att kosta mellan 4000-6000..men man får hoppas på att den blir billigare än 6000,om den nu skulle kosta så mycket.

Puck0:Vad finns det för apparater i Ps3?

Alltså när du sa att den har dyra apparater..

 

Okej,nu har jag fått mer info om detta:Jag vet inte ifall det är sant men jag skriver det ändå:

Det jag skrev tidigare om att jag tror att det kommer att kosta 4000-6000 kan vi glömma,läste att det skulle kosta 9,999 kr och med frakt(29kr)..alltså sammanlagt 10,028 kr...och jag tror att den kommer att ha 7 kontrollerportar.

En sak till,folk hade betygsatt Ps3 och sex personer hade röstat på den och den fick 5 stjärnor(Tror att man inte kan få fler).

Men när det gällde Xbox360 hade 18 personer röstat och fick den 4½ stjärnor.

Jag vet att man inte kan jämföra just nu med tanke på att Ps3 inte har kommit ut,men den kanske blir populärare.

Och när det gäller snabbheten tror jag att det kommer att vara 3.2 Ghz och enligt en Playstation 3 eller så var det Sony(Kommer inte ihåg) representant kommer den att lanseras våren 06.

 

Titta på den här bilden,men svimma inte :P ...

 

Redigerat av Fusion
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...