Proccito Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 Ja dom speglar ju inte direkt Alliance om du frågar mig..Blood Elves och Dranei borde isåfall byta plats. (Jo jag vet historian..Men hur mycket ser Dranei ut att vara med i Alliance? Och detsamma gäller Blood Elves.) ja blood elfs är mer ally och dranei är mer horde Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 Ja dom speglar ju inte direkt Alliance om du frågar mig..Blood Elves och Dranei borde isåfall byta plats. (Jo jag vet historian..Men hur mycket ser Dranei ut att vara med i Alliance? Och detsamma gäller Blood Elves.) ja blood elfs är mer ally och dranei är mer horde Det var ju moget att dra upp en 2 år gammal tråd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilvas Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 :angry: :angry: :angry: för f*n sluta ta upp gamla trådar och du är reported så roligt :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg