unix Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Heej! Varför är jag inte Fuskare? Det står: Om jag har 500 Inlägg ska jag vara fuskare. Och det är jag inte!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 (redigerat) Du måste ha det i Fuskarank. Du har 205,5 i fuskarank. Redigerat 30 December 2005 av Trollungen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Icey Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Ändras fuska ranken beroende på hur många inlägg man har eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Icey: Det var så förut... Nu har Admin ändrat systemet så att det är nu FuskaRanken man ser efter. Man kanske får 0.2 FuskaRank för varje inlägg. Gäller inte i Allmänt dock eftersom där räknas inte Fuska Mynt eller Rank. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 30 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Jaha, Okej :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Ifall du vill bli Mini Fuskare behöver du 250 FuskaRank..och för att bli Fuskare behöver du 500. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 30 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Ifall du vill bli Mini Fuskare behöver du 250 FuskaRank..och för att bli Fuskare behöver du 500. ;) Fattar nu!Tack :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Men jag får rank och fuskamynt när jag skriver i allmänt. Varför det? :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 30 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Men jag får rank och fuskamynt när jag skriver i allmänt. Varför det? :unsure: Man får det i alla forumen.Är snart MinIFuskaRe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Icey Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 Rowyn: Förut fick jag Fm i Allmänt :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 Man får det alltså? Hade för mig att Admin hade gjort så att man inte fick några FM i allmänt eftersom det var en hel del spamm? Fast det ändrades väl nu efter det nya systemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Icey Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 Man får det alltså? Hade för mig att Admin hade gjort så att man inte fick några FM i allmänt eftersom det var en hel del spamm? Fast det ändrades väl nu efter det nya systemet? Alltså, det var ganska länge sen. Typ innan halloween Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.