Salzalada Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Om man väljer "Ta bort en varning" på extralänken, får man ett varningskort då ifall man inte har nån varning? Det känns som jag kommer behöva ett snart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Nej, du får ingen varningskort, när du har en varning och trycker på den, så försvinner en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 30 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Är du verkligen helt bombsäker på det? Man har ju fått ett varningskort innan, innan det nya systemet kom in... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 30 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Jo, men jag tvänade ihop 10 000 FM, så jag blev av med den... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Eller så ska man kontakta admin så tar han bort en varning och så försvinner dina unika klick, fast jag tror på det jag sa innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 30 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Ja, ungefär så... Vill inte ha nån varning över huvudtaget... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 30 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Men det är ju varningskort jag vill haa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 30 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Gå och ruva på 500 UK... Jag klarar inte pressen!! :P Får väl vänta på ett bra svar från Admin, när han nu loggar in... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Salzalada,hur i fasikan fick du så många unika klick?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 (redigerat) Jag kan ett tips om att slippa få varningar från Moddar och Admin. Följ reglerna. Det har fungerat för mig nu. Har dock haft några Varningar under min tid. ^^' Redigerat 30 December 2005 av Rowyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Om man följer reglerna så klagar ingen på dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 31 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 Jag har försökt att följa reglerna, men ibland blir man arg på någon, och voila! En varning för personligt påhopp. Det är ju sånt som händer... :P Men tror ingen att man kan få ett varningskort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.