Kenschi Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 Sha e det nån som tycker dem här gränserna e dåliga :? Man får ju kolla på 11+ filmer om man e under 11 år ju :shock: Asså om man går med myndig=nån som är 18+ Men om man är 11+ o e med vuxen då får man inte se filmen :cry: Alla ska skriva om ni tycker det här e dåligt :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 Tycker de är skit att alla bra filmer är från 15 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 Sha e det nån som tycker dem här gränserna e dåliga :? Man får ju kolla på 11+ filmer om man e under 11 år ju :shock: Asså om man går med myndig=nån som är 18+ Men om man är 11+ o e med vuxen då får man inte se filmen :cry: Alla ska skriva om ni tycker det här e dåligt :evil: Nu tycker jag du skriver lite konstigt.... först skriver du att man får gå på 11 års filmer om man är under 11 men sen så skirver du att man INTE får gå med vuxen om man ÄR 11 år + o e me en vuxen! de är när man 11 år och ska gå på en 15+ film som man inte får gå med en vuxen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 jag kommer in på alla filmer i Kungsör det är bara de som det är 18 års gräns på som jag måste ha med mig en vusen annars så kommer jag in på de flästa så jag tycker att det är bra med gränserna :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolsamus Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 Tycker de är skit att alla bra filmer är från 15 håller med men vissa från 11år är bra som harry potter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenschi Skrivet 23 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 Asså om man ska kolla på en 11 års film kan man va under 11 o gå med vuxen. men om man ska kolla på 15+ film så kan man inte vara under 15 o kolla på den med vuxen Om ni fattar vad jag menar :? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 Asså om man ska kolla på en 11 års film kan man va under 11 o gå med vuxen. men om man ska kolla på 15+ film så kan man inte vara under 15 o kolla på den med vuxen Om ni fattar vad jag menar :? jo det kan man ju göra det får iaf jag göra och jag behöver ingen vuxen fast jag bara är 14 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 tycker inte ni inte att vissa filmer har sänkts jättemycket i ålder och andra höjts. Till exempel MATRIX, när den kom ut var den barnförbjuden ( från18 år) vilket den inte borde varit, tycker jag, utan från 15, men nu när Reloaded och revolutions kom var dom från 11. Lite konstigt va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenschi Skrivet 23 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 tycker inte ni inte att vissa filmer har sänkts jättemycket i ålder och andra höjts. Till exempel MATRIX, när den kom ut var den barnförbjuden ( från18 år) vilket den inte borde varit, tycker jag, utan från 15, men nu när Reloaded och revolutions kom var dom från 11. Lite konstigt va? A fett konstigt men alla filmer e inte så faliga så att man måste vara över 15+ jag får för mina föräldrar iaf så man borde få gå på bion då :| Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 ingen åldergräns är för 18 år bara 15 o 11 o 7 men det är skit dålit men när jag var 9 år fick jag gå in i 11 års filmer hatar åldergränser blir riktit sur :x :evil: :new_Eyecrazy: :new_evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 ingen åldergräns är för 18 år bara 15 o 11 o 7 jo barnförbjudet är lika med 18 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Tycker att åldersgränserna är bra. Jag kommer ändå in på de flesta filmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.