pollenallergi Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 tycker de ska finnas 11 års gräns..men va f*n, inte för ja bryr mej så mkt, men va f*n? Sagan om Ringen från 7år...jo jaha...? Dom tycker asså att småbarn som precis har börjat i 6års ska få se när nån mer lr mindre avrättar någon (syftar på 1an när dom dödar boromir lr Legolas i vissa tillfällen) inte för ja bryr mej så mkt om de men ändå tycker ja de e lite mysko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenschi Skrivet 24 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 e med dig trunks 8) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master Usopp Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 ja, fast med förälder e det inte så farligt med sagan om ringen... asså min brorsa såg sagan om ringen tidigare än när han var 7, han var inte rädd... :| Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Micke89 Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 det är bara att säga att man är 15.. :P vissa är lite schyssta att släppa in en.. :) ________________________________ Vranjes blir tagen bakifrån...hårt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 tänk att dragonball filmen de stora slaget o starkast i världen släpptes i bio var den för 11 år jag o min kompis smög in förut i en bio film det var pokemon 2 ensam är stark Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenschi Skrivet 25 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 tänk att dragonball filmen de stora slaget o starkast i världen släpptes i bio var den för 11 år jag o min kompis smög in förut i en bio film det var pokemon 2 ensam är stark ?asså smög ni in utan o paya o skit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 tänk att dragonball filmen de stora slaget o starkast i världen släpptes i bio var den för 11 år jag o min kompis smög in förut i en bio film det var pokemon 2 ensam är stark Men jag har sett den där stora slaget och den är inge farlig...... den kan vara från 7... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 det sägs att det är vold sammt för nåra teknat filmer t.ex pokemon eller digimon inte äns ett enda människa dör fast i dragonball dödar dem har ni sett när piccolo dödar en vakt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 jag och min kompis som e lite kortare än mig kom ju in på motorsågs massakern och kill bill så jag tror det inte är så stort problem för mig hehe: >=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master of war Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 Tycker de är skit att alla bra filmer är från 15 Håller med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenschi Skrivet 1 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Tycker de är skit att alla bra filmer är från 15 Håller med. Sant mycket sant tex Bad boys 2 .......Den sista samurjae Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikee Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 dom brukar ju släppa in dom som e lite yngre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.