Gäst Soffan Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Skrivet 5 Januari 2006 Det beror på vad du laddat ner. Du öppnar först programmet Style Xp som jag förmodar att du laddat ner från länken en bit upp här. Men i alla fall så kan du antingen trycka Themes om det du har nu laddat ner och trycka sedan på "Ad a New Theme...". Sedan är det bara finna filen du hittat. Alltså: Om du vill ändra start menyn och sådant ska du välja (att ladda ner från sidan) Visual Styles. Det finns ju även att du kan ladda ner "Login", "Boot Screens" & "Icons". Jag avråder dig att använda "Login" eller "Boot Screens". Det blev bara en hel del irriterande för min dator. ^^' Om du har frågor så är det bara att ställa dem och PM:a mig. Citera
Boisaren_nr1 Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Skrivet 5 Januari 2006 men du rowyn?? har du msn??? så om du kan hjälpa mej med en sak men det är lättare att ta på msn!!! Citera
Gäst Soffan Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Skrivet 6 Januari 2006 Har skickat PM till dig om det. Citera
Boisaren_nr1 Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Skrivet 6 Januari 2006 hehe ja jag såg det tack så mkt=)) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.