Gäst Soffan Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Det beror på vad du laddat ner. Du öppnar först programmet Style Xp som jag förmodar att du laddat ner från länken en bit upp här. Men i alla fall så kan du antingen trycka Themes om det du har nu laddat ner och trycka sedan på "Ad a New Theme...". Sedan är det bara finna filen du hittat. Alltså: Om du vill ändra start menyn och sådant ska du välja (att ladda ner från sidan) Visual Styles. Det finns ju även att du kan ladda ner "Login", "Boot Screens" & "Icons". Jag avråder dig att använda "Login" eller "Boot Screens". Det blev bara en hel del irriterande för min dator. ^^' Om du har frågor så är det bara att ställa dem och PM:a mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boisaren_nr1 Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 men du rowyn?? har du msn??? så om du kan hjälpa mej med en sak men det är lättare att ta på msn!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Har skickat PM till dig om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boisaren_nr1 Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 hehe ja jag såg det tack så mkt=)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.