wetwilly Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 Jag klarar inte uppdraget på kona där man ska hitta alla channel gaps hjälp mig!! :?: Jag förstår int heller hur man ska göra sist på rune gilfbergs pro challence Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stiffy Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 På Kona e det ju bara att hitta alla Channels... på Rune Glifbergs PRO challenge ska man hoppa upp och stalla på kanten vid gubben sen hoppar du upp på gubben medans du gör den andra stallen (OBS! du måste göra ett stall trick lip funkar ej!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 är det bra? jag har bara spelat de tre första Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetwilly Skrivet 31 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Jag har hittat alla utom Kidny Roll In Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duwan_x3 Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Hur öppnar man akvariet på zoo!? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VirreN Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 eeehäh...Underground e mcke bättre...det har en bra handling på story... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst NightShade Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 på Zoo så e akvariumet stängt hur öppnar man det? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chain Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Man öppnar det genom att hoppa över elefanten på andra sidan zoo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duwan_x3 Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Ä det gapet som heter ellephant hop? Från vilket håll ska man hoppa? Föresten, menar du old stompy? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetwilly Skrivet 3 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Ja du hoppar från taket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Jag hoppade från taket och gjorde en Kick Flip på elefantens huvve B) sen springer den över den där bron och sen kan du åka i akvariumet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetwilly Skrivet 8 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Du behöver inte göra en kickflip det räcker att bara hoppa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg