Gäst Soffan Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Nå...? Har några av er eller tänker ni avlägga några löften inför det nya året? Något inom skolan? Jobbet? Fysiskt? Psykiskt? Eller vad fasen ni kan komma på? Själv ska jag försöka skärpa mig med mina betyg och verkligen sätta fart på döfläsket. Jobba, jobba, jobba! ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 (redigerat) Mm,det där med skolan! Måste förbättra betygen,fats jag är ganska nöjd med den,fast man kan alltid göra den bättre. :D Men jag vet inte ifall jag ska lova det,eftersom man vet aldrig vad som kommer att hända...men jag ska göra mitt bästa. :D Redigerat 30 December 2005 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Icey Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 Har Inga Nyårslöften. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 Vet inte vad jag ska ha för nyårslöfte... Inget, antagligen ^^, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 Att spela mer WoW. Hihihih. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 Jag avlägger aldrig löften, håller dom inte ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KNUTTE Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 föra nyaåret sa jag jag att jag aldrig skulle svära under hela året när klockan var 00:02 så tappade jag ett campange glas då sa jag j*vlar! gick bara 2 minuter hehe så ska ej ha nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoxy Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 Inte så bra på att hålla typ nyårs löften ^^ Förra året skulle ja klara mig utan Godis i ett år.Det började bra men bara i 2 dar typ ^^ så de blir nog inga i år... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 Jag har funderat länge men sen kom ja på att de brukar bli så att ja inte orkar ha ett löfte (om det inte gäller något viktigt då förstås), så det blir inget i år........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Icey Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 Jag vet ett Löfte jag ska ha!!!! Jag ska inte avge nåt löfte nästa år xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 hm.... de finns 2 saker som jag skulle behöva göra å de är att sluta svära & lova att vara snällare mot andra människor(eller en speciell tjej som jag håller kär iaf.) Men jag skulle aldrig klara av att sluta svära så jag får försöka bli snällare....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 När sa du nåt, Red! Jag ska försöka att vara snällare i år... Blir så djävulskt taskig ibland, och jag hatar när det händer... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.