Gäst Mîhker Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 Jag fick en internet adapter till ps2 på julen :D Men jag har lite problem... Först så hade vi inte tillräkligt med ethernet portar, så vi köpte en "Router"! Men nu har igen routern problem! Jag har kopplat den så som det visar men den säger bara att jag ska göra det i rätt ordning på nytt och trycka på reset, det har jag gjort, men det funkar inte!! :angry: Vet nå'n hur man ska göra eller om det finns nå't annat sätt att koppla internet adaptorn? :huh: :o //75:an P.S. Gott Nytt År! :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragon_World Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 hmm själv har jag det men nej jag vet inte riktigt sorry Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avatar_CR83R Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 Jag var tvungen att göra massa konstiga inställningar på min data Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 OK, verkar som om jag får sitta framför datan hela 2006 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
allest4 Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 <_< ehhh nu får man tänka rätt så mycket :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 du skulla ha köpt en switch i stället Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sleep on! ²c<-< Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 ja swither är alltid skönast ;) men jag tro att ni har glömt att gö någonthing typ glömt och trycka på någon knppe eler satt i den fel ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 vad är en switcher? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 vad är en switcher? det är en grej som man kan dela nätverk och internet med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 Ska prata med farsan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg