FTT Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 hej, jag har ett problem med att lägga in film till psp jag vet int vad mappen ska heta som jag ska lägga filmen i. om de är MP_ROOT/101MV01 så är de nått annat som är fel för att när ja går in på movies så står de att jag inte har några filmer inlagda på pspn. vad är de som är fel tror ni Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coke2 Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 Du ska lägga in filmerna på mappen MP_ROOT sänn 100MNV01. Så gör jag och jag har i alla fall lyckats Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FTT Skrivet 1 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 de gick inte de heller, va kan de vara för fel då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coke2 Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 Va va konstigt man du kanske råka ta med punkten..... 100MNV01 ..... så Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FTT Skrivet 4 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 jo nu har jag lyckats skapa mappen men nu undrar jag hur man skapar egna thumbnails till filmer man har rippat så att man kan se dom på psp'n Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FTT Skrivet 4 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 okej nu vet ja orskaken själv, de måste vara 768 kbit/s. så nu har jag en till fråga hur kan man få en .avi fil att få 768 kbit/s eller mindre? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daniel larsson Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Jag fick ett jäng program från en kompis, tror det var från the pirate bay, det var ett programm för att lägga in filer till psp och ett för att göra om till psp format+ några andra program, så jag har allt jag behöver :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FTT Skrivet 6 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 vad sägs om att du delar med dig av de du fått då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 googla imTOO psp converter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
caesar Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 skulle nån kunna skriva exakt va alla mappar o så ska heta och ligga för att filmerna ska fungera. har precis köpt ett psp och har försökt få in olika filmer men lyckas inte.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg