-MGS- Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Skrivet 24 Januari 2004 hmm... Det MÅSTE vara samma sak som första gången du installerade det.. Om du vill ha MKT finare grafik tankar du hem drivrutiner till ditt graffe kort... Ta först reda på vilket Grafik kort du har Citera
Thunder Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Skrivet 24 Januari 2004 Är spelet bra? Kanske inte har med ämnet att göra! Citera
j0hn Skrivet 24 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 24 Januari 2004 Nej det står in install nånstans. Jag vet inte vad som har hänt... -MGS- Vad menar du med "hmm... Det MÅSTE vara samma sak som första gången du installerade det.."? Pokemon: det lilla jag har fått spela så har det varit roligt. Tar ett tag att vänja sig vid spelstilen men sen är det kul.. Någon måste veta vad man ska göra åt det eller?! Citera
Micke89 Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Skrivet 24 Januari 2004 Verkligen osmidigt... _______________________ "Varför gå på berg, när det finns bananer?" Citera
j0hn Skrivet 25 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 25 Januari 2004 (okej tack för hjälpen micke, eller inte...) I andra trådar har jag pratat om att formatera om datorn för den funkar inte sådär jätte bra. Tror ni att efter att jag har gjort det att jag skulle kunna installera det då. Citera
Affe Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Skrivet 25 Januari 2004 Ok, J0hn, det står alltså inte install någonstans. Problemet är att datorn tror att du har fortfarande spelet i datorn, du måste ta bort starwars helt och hållet så det får inte finnas någon fil kvar någon stanns. kolla igenom hela datorn efter KotOR filer. Citera
j0hn Skrivet 26 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 26 Januari 2004 Nu har jag letat och sökt i dom mapparna som det skulle kunna tänkas ligga. Men, Jag hittar inte en enda kotor fil, jag tror att jag har lyckats tabort alla. Men det funkar inte ändå. Något är verkligen skumt. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.