Gäst Janaz Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Skrivet 1 Januari 2006 Kan jag skapa en server som inte är dedikread? :blink: iså fall hur? :blink:
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Skrivet 1 Januari 2006 men va duktig du är då, såklart dom kan. ge dom ip så.. o skriv sv_lan 0 i consolen också
Simpsons Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Skrivet 2 Januari 2006 om du ska ha en riktigt server på internet som alla kan gå in på så kostar det nog i månaden.. men vill du bara att dina kompisar ska kunna gå in så gör en dedikerad.
Gäst Janaz Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Skrivet 3 Januari 2006 jag ska inte ha en lan server men kan dem inte typ skriva connect å sen ip o port? över internet?
Gäst DonKeN Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Skrivet 6 Januari 2006 Simpsons, alla kan gå in på dedicated, när man hyr en server får man ett account, så när man går in i den så kan man ändra inställningar, alltså behöver du inte ha på programet 24/7.
Gäst Janaz Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Skrivet 6 Januari 2006 men kan jag inte gjlra en listen server så andra kan gå in på den?
Simpsons Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Skrivet 6 Januari 2006 okej, men måste man inte ha lösen på dedicated?
Simpsons Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Skrivet 6 Januari 2006 det är exempel en ruta här på fuska längst upp på sidan, där det står att man kan hyra server, men det finns jättemånga ställen.
Rekommendera inlägg