Gäst Janaz Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 Kan jag skapa en server som inte är dedikread? :blink: iså fall hur? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dead Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 new game? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 kan min kompisar gå in på den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 men va duktig du är då, såklart dom kan. ge dom ip så.. o skriv sv_lan 0 i consolen också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 det går inte... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 om du ska ha en riktigt server på internet som alla kan gå in på så kostar det nog i månaden.. men vill du bara att dina kompisar ska kunna gå in så gör en dedikerad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 jag ska inte ha en lan server men kan dem inte typ skriva connect å sen ip o port? över internet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Simpsons, alla kan gå in på dedicated, när man hyr en server får man ett account, så när man går in i den så kan man ändra inställningar, alltså behöver du inte ha på programet 24/7. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 men kan jag inte gjlra en listen server så andra kan gå in på den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 okej, men måste man inte ha lösen på dedicated? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 var hyr man en server?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 det är exempel en ruta här på fuska längst upp på sidan, där det står att man kan hyra server, men det finns jättemånga ställen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg