Gäst bra_fusk Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 Hej,min bästa pokemon som jag har i emerald är rayquasa i lv.100.Vilken är eran bästa pokemon i emerald :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 Min är Sceptile i Lv 76. Attacker: Strength, Slam, False Swipe och Leaf Blade. Inte riktigt världens bästa Sceptile, men rätt så bra ändå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groudon Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 Min är Sceptile i Lv 76. Attacker: Strength, Slam, False Swipe och Leaf Blade. Inte riktigt världens bästa Sceptile, men rätt så bra ändå. min är RAYQUAZA LV80 :) :gitarr: :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessGuy Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 (redigerat) min är RAYQUAZA LV80 :) :gitarr: :lol: <{POST_SNAPBACK}> Usla pokemon mina 3 bästa är Rayquasa ,Kyogre och Lugia. Alla dom har jag på Emerald. B) Redigerat 2 Januari 2006 av MATTE B Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gamergirl Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 Personligen har jag ganska så nyligen startat nytt på Fire Red (jag har klarat det, men sak samma). Där har jag en Charizard som heter Majones på lv 67. Personligen tycker jag att det är bra, eftersom jag bara kommit till 4:de gymet, i skrivande stund. Tihi. /GamerGirl Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rawand Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 (redigerat) Jag vet inte om du jag ska rto på dig gamergirl. :visslar: eller så har du fastnat vid fiärde gymet så du blir tvunget att gå runt och tränna. :zzz: Men hur som helst min bästa är Sceptil på level 52 atakerna är leaf blade, facad secret power och detekt. Jag har inte så bra jag skems. <_< Redigerat 2 Januari 2006 av rawand Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avatar_CR83R Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 Inget illa menat men är inte pokemon för typ 5-10 år ??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 typ deoxys Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkNintendo Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Hmm... det är nog min Dragonit i level 100 från Firered. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Det är mina rayquaza i lv. 100(2 st) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 min är RAYQUAZA LV80 :) :gitarr: :lol: <{POST_SNAPBACK}> Usla pokemon mina 3 bästa är Rayquasa ,Kyogre och Lugia. Alla dom har jag på Emerald. B) <{POST_SNAPBACK}> Gillar inte sådana som säger att andras lag är usla. <_< Tyranitar på lv 100.Spöar asmycke. Avatar_CR83R: Ens intressen är olika.T.ex vuxna kan gilla Bolibompa,och barn kan gilla Ekenominyheterna,det är inget fel med det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Inget illa menat men är inte pokemon för typ 5-10 år ??? Jag är faktiskt 10 år. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg