Avatar_CR83R Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 Jag säljer min runescape gubbe level 62 för bästa pris !! Blir det ett pris jag inte blir nöjd med skiter jag i det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
l-i-p-n77 Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 asså f*n vad den suger hårt den har inte ens 100k tror jag ska betal så många koder mot en noob Jag säljer min runescape gubbe level 62 för bästa pris !! Blir det ett pris jag inte blir nöjd med skiter jag i det! DET beror på vad för sårts pengar du vill ha habbo,runescape,tibia,warrior2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lord zidian Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 vad vill du ha för den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
palle_cool93 Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Hej jag skulle gärna vilja köpa din gubbe.. :D adda min msn: [email protected] Hej Då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
game__master Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 ja vill kopa den men hur mycke? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 du får 2 FM för skiten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lin0z Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 3 fm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 1000fm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 säg va gubben heter så man kan checka hiscoren Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nusse_ Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 hur mycket ska du ha för den och vad vill du ha för den??rs pengar?habbo mynt?fm?riktiga pengar?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
aligon Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 amen mogna, olagligt att sälja accounts och han kan ta tillbaka accounten igen med recovery questions som han bara skriver in så kan ahan sätta ett nytt lösenord på gubben hur lätt som hällst.. är den member så kan han även bara skriva in en kod så får han tillbaka gubben igen och då har ni lagt ut pengar på ngt ni inte kan andvända, totalt värdelöst.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Walker Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 olagligt?? skulle inte tro det... mot reglerna SVAR: ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg