Gäst DonKeN Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 Hej, hur vänder man på möblerna i Sims 1, när jag vill lägga ner en möbler så vet jag inte hur man vänder på dem, dem ändras ibland fast vet inte hur :huh: . Och när jag ska ringa till nåt, a vi säger leta jobb, då syns inte pilen när jag rör den, jag måste kolla på vilken knapp som lyser :( Behöver hjälp :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gamergirl Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 (redigerat) För att vrida på möblerna kan du antingen vrida med musen (håll in och snurra) eller klicka på möbeln och sedan på "," eller "." så vrids möblerna. Din andra fråga vet jag inte riktigt... Är det bara när du ringer så kanske det inte är ett så stort problem. Men om det håller i sig efteråt så är det desto klurigare... Det kan ha något med grafiken att göra. Kolla inställningarna till spelet! /GamerGirl Redigerat 2 Januari 2006 av gamergirl Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 Nej, på alla andra saker också, t.ex, skapa familj, välja familj och alt så ser jag inte musen. Mitt grafikkort klarar av sims, stort problem :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gamergirl Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 Hm... är det när du ringer till andra Simmar eller beställer pizza eller när? Du måste nog specificera lite mera. Det låter iallafall skumt! /Gamergirl Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 (redigerat) Jag ska printa en bild. http://img398.imageshack.us/img398/1420/simsbug9tw.gif Det är så på nästan andra grejerna när man ska typ trycka, ok eller välja nåt. Fast det där var bara en del av det. Redigerat 2 Januari 2006 av Puck0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg