gamergirl Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 Okej... För det första: Det finns inga såkallade "fusk" till Habbo! Det enda "fusk" är hacking och att använda program (tex. artmoney). Om man använder det så blir man portad! För det andra: Gratis möbler? Nejdu, snarare hyckleri! Ge aldrig ut ditt lösenord på någon annan sida än habbohotel.se! Annars är chansen überstor att du blir hycklad på alla dina möbler och mynt. Även om en person utger sig för att vara tex. aniQ (Hotelmannagern) eller någon annan; så är det HYCKLERI! Akta er noga! Om någon säger "skriv ditt lösen, det blir stjärnor! Kolla! ********" Skriv inte lösenordet, för det blir inte stjärnor! Ge heller inte ut födelsedatum, mejl eller ort! För det tredje: Jag blev lite upprörd när jag såg, typ, tolvåringar skriva här på Fuska: "aaa ja ska bli hobba ja vet hur man gör!!!" Hobba är någonting man söker till och blir utvald till. Och dessutom så skall man vara myndig (dvs. över 18 år) och ha erfarenhet av tex forum. Det är inget man kan bli bara sådär, man tränas i några månader, sen kan man bli silverhobba. Men nu har dom tagit bort hobbarna, för er som inte visste det. Jag hoppas att dessa tre punkter följs lite grann, och läses igenom :) Det är bara vanligt sunt förnuft! Jag har klarat mig superbra på Habbo bara på dessa tre grundstenar. Glöm bara inte att ha kul på Habbo. Det är det viktigaste! /GamerGirl (Supermallan på habbo) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 du kan lägga till att man ej kan va hobba längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Det har hon skrivit -.-, jag visste inte att dem har tagit bort hobbarna, jag har spelat i 2 år fast jag har slutat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Dumt av Habbo att inte skriva att det ej finns några hobbor längre. :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Icey Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Man får lägga ut Lösenord, ort, mail, telefonnummer osv. Det är ens egna ensak. Känner man för det får man väl det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Då har man aldrig förståt vad "säkerhet" betyder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 artmoney funkar... habbo kom inte åt mej, för ja hade ip-block på... men ja tröttnade, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
livijn Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 (redigerat) §1.2 Redigerat 19 Januari 2006 av Ragnarök Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gamergirl Skrivet 28 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Man får lägga ut Lösenord, ort, mail, telefonnummer osv. Det är ens egna ensak. Känner man för det får man väl det. Man får inte skriva sådana saker på Habbo. Då bryter man mot deras regler, och din egen säkerhet står på spel!!! /GamerGirl - SuperMallan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 habbo är ute och det är hur enkelt som helst att få möbler Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Big_Smoke Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 Lol? Det är du som är j*vla 1337 noob på habbo är f*n guld hc, "12 åringar" du är väl högst 8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 habbo är stort ute :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.