CeZ Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 håller med att dom gamla dell datorerna inte är så bra, syns tydligt på min kompis dator ;) men dom nya måste jag säga att är grymma både i prriset och prestandan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Det finns biliga på tradera.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 3 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Men ska man ha en speldator från dell så kostar det ganska mycket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 en spel dator är inte billig du får nog räkna med att lägga ut minst 10000 kr om du vill att den ska hålla sig i ett par år och det där med att dell datorer är dåliga och inte kyler och låter som tröskvärk så kan man ju först få lite erfarenhet innan man uttalar sig om sådant. min Dell kyler bra den är tyst det har aldrig varit några oproblem när man uppgraderar den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 (redigerat) Sa inte att de lät. + att märkesdatorerna kostar mycket. Du kan få en bättre dator för samma pengar om du bygger den själv. Redigerat 3 Januari 2006 av x0t Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.