DarknessGuy Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 min är iallafall Lugia. :student: B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 (redigerat) Ho-oh Enti Moltres Kyogre :medieval: Redigerat 3 Januari 2006 av TheKingOfEvil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rawand Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 (redigerat) Jag vet inte men jag tror det är Rayqwaza. Jag gilar faktist också logia men Ryqwaza mest. Redigerat 2 Januari 2006 av rawand Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
d1g1t4l Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 (redigerat) jolteon´(också rayquaza fast bara lite) Redigerat 2 Januari 2006 av Hedgehogissen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groudon Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 jolteon´(också rayquaza fast bara lite) min är rayquaza :gitarr: :gitarr: :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 Min är Rukario (Men den har inte kommit ut än). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rawand Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Jag har läst att den kommer ut på den åttonde filmen den har redan komitt utt i Japan kanshe ni inte trör jag har ret men jag läste det i en pokemon magasin det var där jag såg rukario. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zelda240 Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Min är Mudkip. Jag älskar den pokémonen! Ursöt! (Gillar Rayquaza också fast mest Mudkip.) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 Vet inte riktigt. Av någon anledning gillar jag Seviper. Men mest tror jag Jolteon och Umbreon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
latios Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 min är iallafall Lugia. :student: B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
latios Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 min är iallafall Lugia. :student: B) min är blaziken :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 Mina är Latios och Mew!(kan inte bestämma vem av dom som jag gillar mest) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg