Gäst Spelnisse Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 det står överallt att man kan få en hemlig gubbe hur får man den egentligen??? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 man kan bara få en ny gubbe tror jag..jag har aldrig orkat spela detta men man kan få nån slags panda...man ska vinna Match race på Expert Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 Jag har redan klarat match race på expert men inte har jag fått nån gubbe! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 Är spelet kul?? Kan man tackla varandra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 nja....ibland..men de tar inte nån sakda elelr nåt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 Åker man omkull då eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 ne...det kan hända Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Ok! Då vet jag.... Inget alls som kan hända?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 ne...ibland men då tar det inte alls lång tid inann man kommer upp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Det är ju bra för dem andra... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joel9105 Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 För att få hemliga gubbar så måste du ha klarat match race. Sen går du in på time attack, trick attack eller Match Race. För att få en guldgubbe som kör så väjer du Kedsuki Himatchray trycker C upp när du ser hans status. Sen trycker du på A så att du får välja bräda. Har du gjort rätt så ser du guld gubbe istället för Kedsuki. För att få Pandan så gör du likadant fast du välje Rob Haywood och trycker C vänster eller höger(kommer inte ihåg vilket). Och till sist för att få silver gubben så väljer du Akari Akiami(tjejen) och trycker C vänster eller höger(kommer inte ihåg här heller, håller nog på att bli cenil fast jag bara är 13 år. :mrgreen: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 senil?? okej.. =) men det var så man gjorde ja...då hjälpte du mig me Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg